Brinemo o zadovoljstvu naših kupaca. Ako imate problem s našim proizvodima, rado ćemo vam pomoći.
Kontakt:
info@gastrokuhinja.hr
Kako podnijeti reklamaciju?
Preuzmite i ispunite reklamacijski obrazac s naše web stranice, sigurno zapakirajte robu i pošaljite je zajedno s ispunjenim obrascem na navedenu adresu. Reklamacije rješavamo standardno u roku od 30 dana (privatne osobe) ili 45 dana (poduzetnici). Preuzmi
Rezervni dijelovi
Pošaljite nam upit na e-mail info@gastrokuhinja.hr, s modelom, serijskim brojem i opisom dijela.
Napomena: Rokovi isporuke ovise o dostupnosti kod proizvođača. Učinit ćemo sve kako bismo vam dijelove dostavili što prije.
Informacije za poduzetnike
Odustanak od ugovora i reklamacije pri kupnji na OIB uređeni su Trgovačkim zakonom (Zakon br. 513/1991 Zb.). Poduzetnici se moraju pridržavati posebnih odredbi ovog zakona. Za više informacija o razlikama između kupnje na OIB i kao potrošač, pročitajte naše opće uvjete poslovanja.